Domem Seniora Nr 1 i 2 oraz Klubem Seniora Jagiellonka zarządza Kierownik, który odpowiada w szczególności za:
- prawidłowe funkcjonowanie placówek,
- powierzone mienie,
- nadzorowanie przebiegu remontów i modernizacji placówek,
- pracę podległych pracowników,
- opracowywanie planów i sprawozdań,
- analizę potrzeb i wydatków dla prawidłowej realizacji zadań oraz opracowywanie projektu budżetu,
- kwalifikowanie podopiecznych do korzystania z usług placówek na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego (kryterium dochodowe),
- przygotowanie pod względem merytorycznym decyzji administracyjnych dot. funkcjonowania Domu Seniora,
- prowadzenie według potrzeb pracy socjalnej z podopiecznymi oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami socjalnymi Działu Pracy Środowiskowej,
- uwzględnianie potrzeb i zainteresowań seniorów; mentalności przyzwyczajeń, wywoływanie w seniorach motywacji do uczestnictwa i współdziałania.